miercuri, 4 aprilie 2012

,,Şcoala altfel'' -Ziua a treia

A treia zi a proiectului ,,Şcoala altfel'' a venit repede, fără să ne dăm seama, umplând agenda noastră cu o mulţime de activităţi distractive.Această zi a fost, consider eu, una a călătoriei şi a ieşirii în natură.
Astfel, clasa a IX-a a organizat o excursie pe plaiurile moldoveneşti, la Iaşi, aceasta durând două zile.Clasa a VII-a a fost într-o drumeţie pe dealurile Duzii, iar clasele a X-a A şi a XII-a A s-au bucurat de frumuseţea peisajului satului Filpea.
Ziua a început cu un mic concurs de talente, fiecare etalându-şi măiestria într-un anumit domeniu.Fie că este vorba de recitări de poezii în limba română sau franceză,de talentul de a cânt vocal sau de acela de a face ,,karaoke'' , participanţii au fost răsplătiţi cu aplauze din partea publicului şi a profesorilor organizatori.












Apoi, fiind elev al clasei a X-a A, am făcut o favoare sănătăţii noastre prin plimbarea efectuată, şi totodată am explorat tainele şi minunăţiile orizontului local.După un drum plin de râsete şi veselie, am ajuns la şcoala din satul Filpea, unde micii noştrii prieteni erau bucuroşi de această întâlnire.
Acolo, şi ei participau la acest proiect, şi împreună am luat parte la o mică activitate gastronomică, după care ne-a entuiziasmat de frumuseţea câtorva jocuri sportive.Sper ca şi colegii mei să nu resimtă efortul acestei drumeţii, căci mâine urmează o altă zi de activităţi...















































4 comentarii:

Anonim spunea...

FRUMOOOS! DD

Buzilă Raul spunea...

Multumim!

Anonim spunea...

Ma bucur sa vad ca activitati pe care le-am initiat cu ani in urma impreuna - teatrul, drumetiile... - continuati sa le faceti cu placere. Si mai constat ca ati invatat sa selectati frumosul din viata si din tot ceea ce ne inconjoara, sa va bucurati de el si sa-l aratati si altora. Ma bucura realizarile voastre frumoase si sunt mandra de voi!Asa, DA! Imi place. Succes! DD

Buzilă Raul spunea...

Bazele acestor actiuni le-ati pus in mare parte dvs, in vremea in care ne erati diriginta si cu aceasta ocazie toata clasa va poate multumi ca ati format in noi acest spirit.Sper ca pe viitor sa mai contribuim la unele activitati impreuna.